Navrhneme Vašemu projektu či Vaší firmě design dle posledních trendů. Od vizuální (firemní) identity, tz. designu logotypu, firemních materiálů, orientačních systémů až po webdesign internetových stránek či internetové aplikace.
Jak chápeme webdesign
Webdesign je mezioborová disciplína, od oblastí vizuální komunikace, grafiky až po třeba psychologii. Cílem webdesignu je vytvořit funkční webové stránky nebo webové aplikace. Funkční znamená, že splňují především následující kritéria:
- Na web přicházejí relevantní návštěvníci
- Web je ovlivňuje/pomáhá jim tak, že provedou konverzní akci (akce), která je v souladu se záměrem tvůrce webu
- Návštěvníci se na web vrací a provádějí stejnou nebo další akce
- Web návštěvníky zaujme natolik, že o něm mluví sami od sebe s dalšími členy cílové skupiny webu
Bannerová reklama
Bannerová reklama je stále nenahraditelná v momentě, kdy potřebujete budovat povědomí o značce či konkrétním produktu a potřebujete zasáhnout masu uživatelů. Vyplatí se ovšem také, když reklamu cílíte na specifickou skupinu uživatelů, která se pohybuje se na malých či úzce zaměřených webechh. Takový reklamní prostor bývá levný a chybí zde konkurence.
GLOBAL TRADE TECHNOLOGY s.r.o. provozuje vlastní systém bannerové reklamy baner.cz. Jedná se o sofistikovaný, přitom uživatelsky nenáročný systém pro tvorbu reklamních kampaní, vytváření webových prostorů pro zobrazování bannerů, správu uživatelů apod. Nabízí detailní statistiky o počtu zobrazení, kliknutí na banner a další užitečné informace. Umožňuje detailně cílit bannerovou reklamu na konkrétní typy webů dle jejich zaměření. Funguje jako kreditový systém, kdy zobrazení bannerů je možno si předplatit zakoupením kreditů, ale kredity je možno rovněž vydělávat poskytnutím prostoru pro bannery na svém webu.